نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آکواتک ایروان ارمنستان

یکی از معروف ترین و بهترین هتل های ارمنستان هتل ۴ ستاره آکواتک ایروان است که در مرکز شهر ایروان در کشور ارمنستان قرار گرفته است. شهرایروان ارمنستان در دامنهٔ کوه آرارات و بر کرانهٔ رود هرازدان بنا شده‌است که دارای منظره ای بسیار زیبا می باشد.این هتل برای مسافران تور ارمنستان ورزش های آبی موتوری، غواصی ، موج سواری فراهم کرده است تا مسافران خود نهایت لذت را ببرند. از امکانات خوب این هتل اتاقی برای کودکان مسافران تور ارمنستان, مرکز خرید, باغی سر سبز و زیبا می باشد. مسافران تور ارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوب و به یاد ماندنی را تجربه می کنند.

امکانات هتل آکواتک ایروان ارمنستان:

خانه داری ،لباس شویی،خشک شویی،فکس وکپی، پذیرش وترخیص اختصاصی مسافران تور ارمنستان ، امکانات برای معلولین، خدمات و تخت برای کودک و نوزاد، مرکز خرید، باربیکیو، باغ ،کافی شاپ فضای باز, ماساژ،سونا ،وان آب داغ، حمام ترکی،حمام یونانی، و همچنین دارای استخر سرپوشیده وهم استخر روباز,سلامت وآبگرم و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

هتل هیلتون ارمنستان

یکی از هتل های زیبا و شیک 4 ستاره ارمنستان هتل هیلتون است که در ایروان پایتخت ارمنستان است. هتل هیلتون ارمنستاندارای 176 اتاق تمیز با امکانات عالی و خوب از جمله تلویزیون های LCD با سایز 32 اینچ،میزکار،مینی بار و یک بالکن زیبا با چشم اندازی فوق العاده رو به شهر که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.از امکانات این هتل می توان گفت بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا که برای  مسافران تور ارمنستان می باشد. رستوران این هتل دارای غذاهای متنوع از جمله غذاهای ایتالیایی همراه با نوشیدنی های عالی می باشد. هتل هیلتون ارمنستان تا میدان جمهوری 10 دقیقه بصورت پیاده و تا کارخانه شراب و کنیاک سازی آرارات فقط 15 دقیقه فاصله دارد تا مسافران تور ارمنستان به راحتی به آنجا بروند.

امکانات هتل هیلتون ارمنستان:

استخر, مرکز فیتنس, کارکنان چند زبانه, سالن بدن سازی برای تور ارمنستان, اجاره اتومبیل, بخش ماساژ و ماسک صورت, حمام ترکی, سونا و ... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 





:: موضوعات مرتبط: تورارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ارمنستان , لوکس ترین هتل های ارمنستان , مجلل ترین هتل های ارمنستان ,بهترین هتل های ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: